Το Marketing Department της ASAT δημιουργήθηκε με σκοπό να προωθήσει κατάλληλα το όραμα της ομάδας και τα επιτεύγματα των δύο τεχνικών departments στο κοινό. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, κρίθηκε απαραίτητη η δημιουργία ενός ξεχωριστού, ελκυστικού brand image για την ASAT, το οποίο χρησιμοποιείται με συνέπεια κάθε φορά που κάτι σχετικό με την ομάδα παρουσιάζεται στον κόσμο. Οι βασικοί πυλώνες που θέλουμε να συσχετίζονται με το brand της ASAT είναι οι εξής 3:
Αυτό σημαίνει πως όλα τα είδη περιεχομένου και δραστηριοτήτων της ASAT συμμορφώνονται με κάποιες συγκεκριμένες κατευθυντήριες γραμμές και έχουν ως στόχο να ενημερώσουν το κοινό για τις δράσεις της ομάδας με έναν αυθεντικό τρόπο.
Απαραίτητα για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι τα 5 υποσυστήματα από τα οποία αποτελείται το Marketing Department. Το υποσύστημα Public Relations & Fundraising είναι υπεύθυνο για την επαφή της ASAT με εκπροσώπους επιχειρήσεων και του τύπου, βοηθώντας έτσι την ομάδα να συγκεντρώσει την απαραίτητη χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση των projects της και να τα προωθήσει μέσω άρθρων, συνεντεύξεων κλπ. Από την άλλη, η ηλεκτρονική παρουσία της ομάδας εξαρτάται από δύο υποσυστήματα: το Social Media και το Web Design. Το υποσύστημα Social Media ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο τα νέα της ASAT παρουσιάζονται στον κόσμο, ενώ το Web Design φροντίζει η ιστοσελίδα της ομάδας να είναι ανανεωμένη και συχνά να ενισχύεται με νέα στοιχεία. Φυσικά, τίποτα από τα παραπάνω δε θα ήταν δυνατό δίχως τα υποσυστήματα Graphic Design και Photography & Videography, τα οποία δημιουργούν όλο το οπτικό υλικό της ASAT, είτε σχετίζεται με πραγματικά πλάνα, είτε με γραφιστικά σχέδια.